انواع مزوژل ها

انواع مزو‌ژل‌ها و تاثیر آن‌ها روی پوست

امروزه متدهای زیادی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که هر‌کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. تزریق مزو‌ژل‌ها یکی از راهکارهای درمان چین و چروک هستند که به جوان‌سازی و بهبود پوست کمک می‌کنند. این روش درمانی در‌حین اینکه برای جوان‌سازی پوست مناسب است؛ به درمان حلقه‌‌های سیاه زیر چشم هم کمک می‌کند. البته برای تزریق مزوژل‌ها شما به یک پزشک حاذق و باتجربه نیاز دارید تا این پروسه را با دقت و ظرافت انجام دهد. 

دکتر دادور با تبحر در متدهای زیبایی و شفافیت پوست بهترین نتیجه را در تزریق مزوژل برای شما رقم می‌زند. برای بهره‌گیری از مزایای تزریق مزوژل‌ها به مرکز سلامت و زیبایی دکتر دادور مراجعه کنید. ایشان بعد از معاینه شما، جزئیات درمان را مشخص کرده و اقدام به تزریق می‌کنند. بررسی بازخوردهای بیماران قبلی دکتر دادور نشان می‌دهد که ایشان همیشه بهترین عملکرد را در اجرای خواسته بیماران خود داشته‌اند. 

کاربردهای تزریق مزوژل

در مزوژل‌ها از هیالورونیک اسید برای درمان عارضه‌های پوستی بهره می‌برند. هیالورونیک اسید از مهم‌ترین ترکیبات پوستی هستند که برای تولید کلاژن و ایجاد حالت ارتجاعی پوست مفید است. هیالورونیک اسید با تحریک کلاژن‌سازی به بهبود خون‌رسانی کمک کرده و باعث جوان‌سازی و بهبود پوست می‌شود. به جز هیالورونیک اسید وجود ترکیبات دیگری مانند آمینواسیدها، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هم در ترکیبات مزوژل‌ها وجود دارند. این ترکیبات باعث تحریک کلاژن‌سازی و بهبود پوست می‌شوند. 

درمان با مزو‌ژل‌ها به عنوان یک متد جوان‌کننده کاربردهای متعددی دارند که رایج‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • درمان چین و چروک‌ها و درمان خطوط ریز اطراف چشم
  • رفع چین و چروک صورت به خصوص در اطراف گونه و اطراف دهان
  • درمان جای جوش
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • بالا‌بردن کیفیت عمومی پوست
  • افزایش درخشندگی پوست

انواع مزوژل 

مزو‌ژل‌ها هم  مانند دیگر ژل‌های تزریقی، از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند. میزان تاثیرگذاری یا کیفیت هر‌کدام از مزو‌ژل‌ها با هم متفاوت است. 

انواع مزوژل 

مزو‌ژل جالپرو

یکی از بهترین انواع مزوژل‌ها، چالپرو است که به خاطر کیفیت بالایی که دارد، همواره مورد‌توجه پزشکان بوده است. این مزو‌ژل بیشترین عملکرد را برای درمان چین و چروک دارد. همچنین چالپرو از قیمت مقرون‌به‌صرفه برخوردار است. که این قیمت به نوع پوست، مقدار تزریق، تخصص پزشک و… بستگی دارد. 

مزو‌ژل پروفایلو

پروفایلو به‌صورت انحصاری تنها توسط انگلیس و ایرلند تولید می‌شود. این مزوژل برای درمان چین و چروک و رفع شل‌شدگی پوست کاربرد دارد؛ همچنین باعث تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود. مزوژل پروفایلو به عنوان درمان ترکیبی در کنار دیگر متدهای درمانی و زیبایی استفاده می‌شود.

با استفاده از پروفایلو شما به تقویت پوست پرداخته و کلاژن‌سازی را تحریک می‌کنید. همچنین بافت‌ها بهبود پیدا می‌کنند و کشش قابل توجهی روی پوست ایجاد می‌شود. تزریق پروفایلو التهاب بسیار کمی در پی دارد. قیمت این ژل به موارد متعددی بستگی دارد و ثابت نیست.

مز‌وژل پروسترولین

یکی از انواع مزوژل که استفاده از آن رواج زیادی دارد، مز‌و‌ژل پروسترولین است. این ژل مقادیر زیادی هیالورونیک اسید پپتید در خود دارد که به جوان‌سازی پوست و درمان چین و چروک کمک می‌کند. 

این ژل به شفاف شدن و روشن شدن پوست کمک می‌کند. با پروسترولین به احیا پوست، درمان لک‌های قدیمی، درمان چین و چروک و بهبود ظاهر طبیعی بعد از تزریق می‌توان اشاره کرد. قیمت ژل پروسترولین به عوامل متعددی بستگی دارد و ثابت نیست. 

مزو‌ژل بلامین

از دیگر مزوژل‌های محبوب، بلامین است. بلامین برای درمان چین و چروک و بهبود علائم پیری کاربرد دارد. در این مزوژل مقدار زیادی هیالورونیک اسید و 18 اسیدآمینه و آنتی‌اکسیدان وجود دارد. همه این موارد باعث جوان‌سازی و آبرسانی پوست می‌شود. قیمت مزوژل بلامین همواره با نرخ ارز تغییر می‌کند. 

نحوه تزریق مزوژل

برای تزریق مزوژل ابتدا صورت و ناحیه تزریق کاملا استریل می‌شود و تمام مواد اضافی مانند کرم‌ها و مواد آرایشی تمیز می‌شوند. سپس با میکروکانولا که یک نوک گرد با یک سوزن کوچک دارد، مزوژل بین پوست و استخوان تزریق می‌شود. در آخر اجازه می‌دهند که دارو در ناحیه مربوطه پخش شود. پروسه تزریق مزوژل نیم ساعت تا یک ساعت زمان می‌برد.

مراقبت‌های پیش از تزریق مزوژل

تزریق مزوژل یک متد غیر‌تهاجمی و ساده است. برای بالا بردن میزان تاثیر تزریق مزوژل بهتر است چند نکته را در‌نظر بگیرید:

  • حداقل از یک هفته پیش از تزریق سیگار را کنار بگذارید.
  • 24 ساعت پیش از تزریق از مصرف الکل بپرهیزید.
  • داروهای ضدالتهاب و رقیق‌کننده خون را از 2 هفته پیش از تزریق قطع کنید.

مراقبت‌های لازم پس از تزریق مزوژل

بعد از تزریق مزوژل برای ماندگاری بیشتر، به مراقبت‌های لازم پس از تزریق را دقت کنید:

  • ناحیه تزریق را لمس نکرده و ماساژ ندهید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق ورزش نکنید.
  • برای 72 ساعت بعد از تزریق در برابر سرما یا گرمای شدید قرار نگیرید.
  • مصرف نمک را کاهش دهید.
  • اگر ناحیه تزریق دچار تورم شده است، از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • طبق تجویز پزشک در صورت احساس درد، مسکن استفاده کنید.

بهترین مرکز تزریق مزوژل 

بهترین محل برای تزریق مزوژل‌ها مرکز سلامت و زیبایی دکتر دادور است. ایشان تبحر خوبی در انواع متدهای

جوان‌سازی پوست دارند. همچنین کادر مجرب ایشان درتمام مراحل درمان و بعد از آن شما را همراهی و راهنمایی می‌کنند. 

مجهز بودن به ابزار و تجهیزات روز دنیا و به پشتوانه علم روز دنیا، ایشان همواره بهترین نتیجه را برای شما رقم می‌زنند. از شاخصه‌های دریافت خدمات در مطب ایشان کیفیت بالا در حین قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

بهترین مرکز تزریق مزوژل 

سخن پایانی

تزریق مزوژل‌ها مانند تزریق بوتاکس یا فیلر از جمله راهکارهای جوان‌سازی پوست هستند. در‌واقع مزوژل‌ها روشی موثر برای از بین بردن چین و چروک صورت، شفافیت پوست و بهبود آن هستند. 

مهم‌ترین گام در تزریق مزوژل‌ها انتخاب یک پزشک خوب است. با مراجعه به مرکز پزشکی و زیبایی دکتر دادور می‌توانید بعد از دریافت مشاوره کافی اقدام به درمان با مزوژل کنید. در مطب دکتر دادور به لطف حضور کادر مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزات به‌روز دنیا، بهترین نتیجه را از تزریق مزوژل می‌گیرید.

سوالات متداول

بهترین مارک مزوژل کدام است؟

جالپیرو رایج‌ترین مزوژلی است که توسط پزشکان استفاده می‌شود. ماندگاری 6 تا 9 ماهه، کیفیت بالا و قیمت مناسب دلیل این محبوبیت است.

آیا تزریق مزوژل درد دارد؟

در‌صورتی که تزریق توسط یک پزشک حاذق انجام شود و از بی‌حسی‌های موضعی استفاده کنند، جای نگرانی نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *