بوتاکس در خلخال 

بوتاکس در خلخال 

تزریق بوتاکس از رایج‌ترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. البته مزوتراپی و تزریق ژل و.. روش‌های دیگری برای بهبود و شفافیت پوست هستند. اما بوتاکس به واسطه عملکرد ساده و موثری که دارد، بیشتر مورد‌توجه قرار گرفته است. 

برای تزریق بوتاکس باید به یک پزشک حاذق و باتجربه مراجعه کنید. بهترین گزینه برای تزریق بوتاکس در شهر سراب، دکتر دادور هستند. ایشان به لطف کادر مجرب و ابزارهای روز دنیا همواره بهترین عملکرد را در تزریق بوتاکس دارند.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک سم خطرناک (بوتولینوم) است که با فلج کردن عضله، باعث می‌شود که چین و چروک پوست بهبود پیدا کرده و جلوه کمتری داشته باشند. خیلی‌ها به اشتباه تصور می‌کنند که بوتاکس در دسته پرکننده‌ها یا فیلرها است. در‌حالی که این دارو یک ماده فلج‌کننده است. 

تزریق بوتاکس در خلخال در مرکز زیبایی دکتر دادور بهترین گزینه برای رفع چروک و بهبود صورت است. بوتاکس در بازه زمانی 3 تا 6 ماه تاثیر چین و چروک را از بین می‌برد. البته ماندگاری بوتاکس به نوع پوست، مقدار تزریقی، برند بوتاکس و… بستگی دارد. 

معروف‌ترین برندهای بوتاکس عبارت‌اند از:

  • بوتاکس ویستابل (Vistabel)
  • بوتاکس دیسپورت (Dysport)
  • بوتاکس دیستون (Dyston)
  • بوکوچر، زئومین (Xeomin)
  • میو بلاک
  • نورونوکس
  • بوتاکس مسپورت (Masport)
  • بوتاکس کنیتوکس (Canitox)
  • بوتولاکس
  • درماتوکس
  • زنتوکس

تاثیر بوتاکس تا چند وقت باقی می‌ماند؟

معمولا کسانی ک قصد تزریق بوتاکس را دارند، در درجه اول می‌خواهند بدانند که بوتاکس تا چه مدت تاثیر دارد؟ در‌واقع میزان ماندگاری بوتاکس در افراد متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

مهمترین عوامل موثر بر ماندگاری بوتاکس شامل جنس پوست، سبک زندگی، برند بوتاکس، سن، میزان ایمنی هر فرد و ناحیه تزریق است. به طور‌کلی بوتاکس برای 3 الی 4 ماه و در برخی افراد تا 6 ماه ماندگاری دارد. لازم به ذکر است که تزریق دفعه اول بوتاکس نسبت به دفعات دیگر تاثیر کمتری دارد.

قیمت بوتاکس چقدر است؟

بوتاکس به عنوان یکی از بهترین متد‌های جوان‌سازی پوست دارای قیمتی متغیر است. البته قیمت‌نهایی و تمام شده بوتاکس همراه به موارد متعددی بستگی دارد:

  • بسته به اینکه تزریق بوتاکس برای موارد درمانی باشد یا آرایشی و زیبایی، قیمت آن متفاوت است.
  • محل تزریق بوتاکس
  • میزان بوتاکس تزریقی
  • اندازه ناحیه‌ای که برای تزریق انتخاب شده است.
  • برند بوتاکس استفاده‌شده

در‌حال حاضر قیمت بوتاکس به خاطر نوسانات قیمت ارز قیمت مشخصی ندارد. البته موارد دیگری مانند محل مطب دکتر، میزان تجربه و تبحر دکتر و… هم روی تاثیرگذاری بوتاکس موثر است. برای اینکه از قیمت دقیق بوتاکس آگاه شوید، بهتر است از مشاوره‌های دکتر داور استفاده کنید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری یا تلفنی سوالات‌تان را بپرسید. در جلسات مشاوره شما توسط خود دکتر یا کادر مجرب ایشان راهنمایی خواهید شد.

قیمت بوتاکس

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سراب

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تزریق بوتاکس باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک پزشک متبحر است. تزریق بوتاکس مانند تمام متدهای تزریقی از حساسیت بالایی برخوردار است و به تجربه و تسلط نیاز دارد.

بهترین متخصص تزریق بوتاکس در سراب دکتر دادور هستند.

ایشان به عنوان بهترین دکتر پوست سراب پشتوانه سال‌ها تجربه، تبحر خوبی که در تزریق بوتاکس دارند. تمام مراحل تزریق بوتاکس از مشاوره‌های قبل از درمان تا تعیین جزئیاتی مانند میزان داروی تزریقی و شیوه تزریق را به خوبی و با دقت تمام انجام می‌دهند. در‌نهایت می‌توانید مطمئن باشید که تزریق بوتاکس در مرکز سلامت و پزشکی دکتر دادور نتیجه خوب و قابل‌قبولی در پی دارد. 

سخن آخر

همه دوست دارند جوان و زیبا بمانند. بهترین راه‌های جوانسازی صورت  تزریق ژل و  مزوژل‌ها، ، فیلر و… است. اما رایج‌ترین روش برای بهبود پوست، تزریق بوتاکس است. بوتاکس با فلج کردن عضلات صورت چین و چروک را برای مدتی درمان کرده و جلو پیشروی آن را می‌گیرد. بوتاکس برای 3 تا 6 ماه تاثیر داشته و برای این مدت شما اثری از چین و چروک را روی پوست نمی‌بینید. 

اگر به دنبال دکتر پوست سراب یا دکتر پوست در خلخال هستید، بهترین گزینه دکتر دادور است. با مراجعه به مرکز سلامتی و زیبایی دکتر دادور می‌توانید بهترین خدمات تزریق بوتاکس را دریافت کنید. در این مرکز خدمات زیبایی با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه انجام می‌شود. 

سوالات متداول

آیا بعد از تزریق بوتاکس آرایش کردن اشکالی دارد؟

بعد از تزریق بوتاکس تا 24 ساعت آرایش نکنید.

تا چند ساعت بعد از بوتاکس ورزش نکنیم؟

حداقل 24 ساعت بعد از بوتاکس روتین ورزش را کنار بگذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *