همه چیز در مورد ژل لب روسی

همه چیز در مورد ژل لب روسی

ژل لب مدل روسی از مدل‌های محبوب تزریق ژل لب است که فرم طبیعی و عروسکی به لب می‌دهد. در مدل لب روسی، حاشیه لب و نقطه میانی لب بالایی، سهم ژل لب بیشتری دریافت می‌کنند. تزریق لب مدل روسی نیاز به ظرافت زیادی دارد و بهتر است نزد یک پزشک حاذق و با‌تجربه انجام شود.

دکتر دادور به پشتوانه سال‌ها تجربه و استفاده از ابزارهای روز دنیا و به کمک کادر مجرب، همواره بهترین عملکرد را در اجرای متدهای زیبایی داشته‌اند. با مراجعه به مطب ایشان، بهترین نتیجه را از تزریق ژل لب مدل روسی خواهید گرفت. 

تزریق ژل لب مدل روسی

در ژل لب مدل روسی ناحیه V شکل لب جلوه بیشتری پیدا می‌کند. در این مدل، نقطه اوج لب هدف قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود تا ظرافت و زیبایی بیشتری پیدا کنند. تکنیک تزریق لب روسی تمرکز زیادی روی کشیدگی لب‌ها و تیزی حاشیه لب دارد.

در مدل لب روسی مقدار کمی فیلر لب حاوی اسید هیالورونیک در امتداد خط لب‌ تزریق می‌شود تا لب‌ها برجسته‌تر نشان داده شده و کمی لیفت شوند. بعد از اینکه طرح کلی لب مشخص شد؛ کمی فیلر هم به بخش‌های داخلی لب‌ها تزریق می‌شود تا حجم ‌آن‌ها بزرگ‌تر نشان داده شود. 

موقع انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست هم باید لب بالا و پایین را بررسی کند. در تزریق ژل لب مدل روسی، معمولا لب بالایی بیشتر مورد‌توجه قرار می‌گیرد؛ اما برای ایجاد تقارن، باید برای لب پایینی هم تزریق انجام شود.

تزریق ژل لب مدل روسی

ماندگاری ژل لب روسی چقدر است؟

معمولا ماندگاری ژل لب مدل روسی بین 6 تا 12 ماه است. البته ماندگاری ژل لب روسی به اندازه ماندگاری سایر روش‌ها است و روش تزریق ژل تفاوتی در میزان ماندگاری ژل لب ایجاد نمی‌کند.

به نسبت اینکه از چه ژل لبی استفاده کنید، میزان ماندگاری متفاوت است. همچنین از هر زمان که فرد احساس کند ماندگاری ژل لب کمتر شده است می‌تواند برای تزریق دوباره اقدام کند.

مزایای تزریق ژل لب روسی

در ژل لب مدل روسی، لب‌ها فرم و مدل عروسکی پیدا می‌کنند. در این روش با وجود اینکه لب‌ها پرتر و حجیم‌تر دیده می‌شوند اما باز هم ظاهر طبیعی دارند.

در برخی دیگر مدل‌ها لب‌ها برجستگی غیرطبیعی و اردک مانند پیدا می‌کند. پس اگر به دنبال لب طبیعی هستید، مدل لب روسی بهترین گزینه است.

ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید لب‌های شما فرم مربعی داشته و در عین حال به سمت بالا لیفت شوند و لبه‌های بیرونی جلوه بیشتری داشته باشند، مدل لب روسی برای شما بهتر است.

البته قبل از اینکه تصمیم‌نهایی را بگیرید؛ باید مطمئن شوید که ژل لب روسی به صورت شما بیاید. بهتر است پیش از تصمیم جدی، به مطب دکتر دادور مراجعه کنید تا ایشان صورت شما را بررسی کرده و به نسبت خواسته و فرم صورت‌تان، بهترین مدل ژل لب را برای شما مشخص کند.

ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

اقدامات قبل از تزریق ژل روسی

اگر قبلا تزریق ژل لب داشته‌اید، باید منتظر بمانید تا تاثیرات آن از بین برود. همچنین برای تسریع این پروسه می‌توانید از آنزیم برای از بین بردن ژل استفاده کنید. 

برای اینکه بهترین نتیجه را از تزریق ژل لب روسی بگیرید؛ باید مطمئن شوید که هیچ ژلی از قبل داخل لب‌های شما نباشد. در صورتی که تصمیم به تخلیه ژل لب دارید؛ باید دو هفته قبل از تزریق برای تخلیه اقدام کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مانند بوتاکس، جز متدهای ساده است که نیاز به آمادگی خاصی ندارد. اما با انجام برخی اقدامات می‌توانید عوارض جزئی بعد از تزریق را کاهش داده و به ماندگاری بیشتر ژل لب کمک کنید:

  • بعد از تزریق، لب‌ها را ماساژ ندهید.
  • در معرض نور مستقیم خورشید نباشید.
  • بهتر است 2 تا 3 روز بعد از تزریق، از مصرف الکل و سیگار پرهیز کنید.
  • از یخ برای کاهش تورم و قرمزی استفاده کنید و کمپرس سرد را روی لب‌ها نگه دارید.
  • بهتر است طوری بخوابید که کمترین فشار روی لب‌ها وارد شود؛ بهترین فرم خوابیدن پس از تزریق ژل، خوابیدن به کمر است.

سخن آخر

ژل لب مدل روسی نوعی از تزریق ژل لب است که در آن حفظ فرم طبیعی لب‌ها و همچنین برجسته کردن و ایجاد فرم عروسکی لب‌ها مورد‌توجه قرار می‌گیرد. در این فرم لب، بیشتر لب بالایی مورد‌توجه قرار می‌گیرد و حجم ژل بیشتری به لب بالایی تزریق می‌شود. همچنین قسمت‌های بیرونی و میانی لب، ژل بیشتری دریافت می‌کنند.

مطب دکتر دادور همواره بهترین انتخاب برای تزریق ژل لب مدل روسی است. زیرا ماندگاری بالا، کیفیت کار و قیمت مقرون‌به‌صرفه از شاخصه‌های کار دکتر دادور است که تمام مراجعین ایشان از آن بهره‌مند هستند.

سوالات متداول

برای تزریق ژل لب روسی، معمولا از چه نوع ژلی استفاده می‌شود؟

در این مدل معمولا از ژل‌هایی استفاده می‌شود که حاوی هیالورونیک اسید باشند. این نوع ژل‌ها امروزه کاربردی‌ترین ژل‌ها هستند؛ چرا که هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و کمترین عوارض را برای بدن فرد به همراه دارد.

آیا تزریق ژل لب روسی درد دارد؟

خیر؛ به خصوص در مدل لب روسی با توجه به اینکه مقدار کمتری ژل تزریق می‌شود، درد کمتری هم احساس می‌شود. از طرفی پیش از تزریق ژل از داروی بی‌حسی استفاده می‌شود تا هیچگونه احساس دردی نداشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *